Počet záznamov: 1  

Spatial Distribution of Consumer Preferences: Case Study of Shopping Malls in Bratislava

  1. SYS0240439
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083645.3
    014
      
    $a 2-s2.0-85041488597 $2 SCOPUS
    035
      
    $a 51428 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20180221d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a RO
    200
    1-
    $a Spatial Distribution of Consumer Preferences: Case Study of Shopping Malls in Bratislava $f František Križan, Kristína Bilková, Peter Barlík, Pavol Kita, Peter Kita
    301
      
    $a VEGA 1/0066/18
    301
      
    $a VEGA 1/0282/15
    301
      
    $a APVV-16-0232
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Proces globalizácie v postkomunistických krajinách je väčšinou viditeľný v zmenách správania spotrebiteľov, čo vedie k tomu, že nákupné centrá sa stávajú preferovaným, maloobchodným formátom. Vývoj nákupných centier v Bratislave. Zhodnotenie spotrebiteľských preferencií v obchodných centrách v Bratislave z hľadiska priestorového rozdelenia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0247670 $1 011 $a 2065-3921 $1 011 $a 2065-3913 $1 200 1 $a Theoretical an Empirical Researches in Urban Management $b elektronický zdroj $v Vol. 13, no. 1 (2018), pp. 13-21 online $1 210 $a Bucharest $c Academy of Economic Studies Bucharest
    541
    1-
    $a Priestorové rozdelenie spotrebiteľských preferencií: prípadová štúdia nákupných centier v Bratislave
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005860 $a centrá obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005861 $a centrá nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0017460 $a Križan $b František $4 070 $9 30
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0052514 $a Bilková $b Kristína $4 070 $9 30
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0061843 $a Barlík $b Peter $4 070 $9 5
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 30 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0046877 $a Kita $b Peter $4 070 $9 5
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180221 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.