Počet záznamov: 1  

Etika v marketingu

  1. SYS0240537
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240416115215.3
    100
      
    $a 20180222d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Etika v marketingu $d Ethics in Marketing $f Marek Maxim, Lenka Danková
    330
      
    $a Neetické praktiky v marketingovom prostredí, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie spotrebiteľov. Súčasná úroveň etických princípov v jednotlivých podnikoch: etické princípy a etický kódex. Etické normy a hodnoty AMA (The American Marketing Association). Etický kódex spoločnosti Slovnaft pre obchodných partnerov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0240007 $1 010 $a 978-617-589-144-5 $1 200 1 $a Quality and leading innovation III. $b elektronický zdroj $e proceedings from the international scientific conference : 25. - 27. september 2017, Košice (SK), Uzhgorod (UA) $f editors: Roman Lacko, Miriam Mitrová, Matej Hudák $g reviewers: Michal Tkáč, Vincent Jakub $v S. 255-260 CD-ROM $1 210 $a Košice $c University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice $d 2017 $1 215 $a CD-ROM [387 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053542 $a Lacko $b Roman $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054101 $a Mitrová $b Miriam $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0021063 $a Hudák $b Matej $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0059301 $a Tkáč $b Michal $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054386 $a Jakub $b Vincent $4 675 $1 710 12 $a Quality and leading innovation $b International scientific conference $d 3. $e Košice, Slovensko ; Uzhgorod, Ukraine $f 25.-27.9.2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002020 $a etika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002026 $a etika podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005307 $a reklama klamlivá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002944 $a kódexy etické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004961 $a princípy mravné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006970 $a spravodlivosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004125 $a partneri obchodní
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006732 $a USA
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0069982 $a Maxim $b Marek $4 070 $9 50
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0058997 $a Danková $b Lenka $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1993- $q I $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180222 $g AACR2
    830
      
    $a Autor Maxim Marek je študent EUBPHF.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.