Počet záznamov: 1  

Analýza výsledkov prieskumu vnímania prínosov podporného e learningové vzdelávania univerzitných študentov

  1. SYS0240748
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083645.7
    100
      
    $a 20180228d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Analýza výsledkov prieskumu vnímania prínosov podporného e learningové vzdelávania univerzitných študentov $f Michal Stričík, Monika Čonková
    330
      
    $a Analýza odpovedí z dotazníkového prieskumu o e-learningovom systéme využívanom na Podnikovohospodárskej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach, využívanom na fakulte v Košiciach a pracovisku v Michalovciach.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0280895 $1 011 $a 1805-4951 $1 200 1 $a Acta Informatica Pragensia $b elektronický zdroj $v Vol. 6, no. 2 (2017), pp. 174-187 online $1 210 $a Praha $c Vysoká škola ekonomická v Praze
    541
    1-
    $a Analysis of the Survey Results about University Students' Perception of Benefits of Supporting E Learning Education
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007220 $a výučba vedecká
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0073254 $a Stričík $b Michal $p EUBPHFKEK $4 070 $9 50 $f 1969- $T Katedra ekonómie PHF - zrušené
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0014145 $a Čonková $b Monika $p EUBPHFKJK $4 070 $9 50 $f 1976- $T Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180228 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.