Počet záznamov: 1
Image kraje Vysočina jako výzva pro regionální marketing
SYS 0240890 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075132.4 100 $a 20180306d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Image kraje Vysočina jako výzva pro regionální marketing $d Image of Vysočina Region as a Challenge for Regional Marketing $f Martina Chalupová, Stanislav Rojík, Martin Prokop 330 $a Výsledky výskumu, ktorého cieľom bolo zistiť, aké charakteristiky si s regiónom spájajú obyvatelia Kraja Vysočina a na čo sú v ňom hrdí. Hľadanie možností zamerania marketingovej komunikácie pre návštevníkov kraja. Ďalší zámer výskumu - určiť, či sú regionálne potraviny vo vnímaní ľudí súčasťou imidžu kraja. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0238690 $1 011 $a 1804-252X $1 200 1 $a Studia turistica $b elektronický zdroj $e online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu $v Roč. 8, č. 3 (prosinec 2017), s. 43-50 $1 210 $a Jihlava $c Vysoká škola polytechnická $d 2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002954 $a kraje 610 1-
$9 eu_un_auth*0061488 $a výskum kvantitatívny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002410 $a identita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005011 $a príroda 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002274 $a história 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004097 $a pamiatky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*0033615 $a Chalupová $b Martina $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0037513 $a Rojík $b Stanislav $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0048056 $a Prokop $b Martin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180306 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1