Počet záznamov: 1  

Global consumer culture

  1. SYS0240891
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075132.4
    100
      
    $a 20180306d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Global consumer culture $f Jaroslav Světlík
    330
      
    $a Teoretické základy voľby komunikačnej stratégie pre medzinárodné trhy. V dôsledku prehlbujúcich sa globalizačných tendencií a súčasným odporom politickým, náboženským ale aj spotrebiteľov voči tomuto javu, sa stále naliehavejšie kladie otázka pre odborníkov v marketingu a reklame, či pri oslovení svetových trhov voliť stratégiu globalizácie, adaptácie či lokalizácie. Aj keď v súčasnosti aj veľké nadnárodné korporácie sa začínajú prikláňať k druhým dvom stratégiám (a to napriek tomu, že sú drahé), nie je možné opomenúť aj komunikačné štandardizačnej kampane. Základ týchto stratégií z teórie globálnej kultúry resp. globálnej spotrebnej kultúry, positioningu globálnej spotrebnej kultúry a analýza komunikácie globálnych značiek.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0239436 $1 011 $a 1339-5246 $1 200 1 $a Global media journal $b elektronický zdroj $v Roč. 5, č. 2 (2017), s. 52-56 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy $d 2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0027096 $a komunikácia masmediálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006614 $a trh medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002241 $a zvyklosti kultúrne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0022262 $a Světlík $b Jaroslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180306 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.