Počet záznamov: 1
Global consumer culture
SYS 0240891 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075132.4 100 $a 20180306d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Global consumer culture $f Jaroslav Světlík 330 $a Teoretické základy voľby komunikačnej stratégie pre medzinárodné trhy. V dôsledku prehlbujúcich sa globalizačných tendencií a súčasným odporom politickým, náboženským ale aj spotrebiteľov voči tomuto javu, sa stále naliehavejšie kladie otázka pre odborníkov v marketingu a reklame, či pri oslovení svetových trhov voliť stratégiu globalizácie, adaptácie či lokalizácie. Aj keď v súčasnosti aj veľké nadnárodné korporácie sa začínajú prikláňať k druhým dvom stratégiám (a to napriek tomu, že sú drahé), nie je možné opomenúť aj komunikačné štandardizačnej kampane. Základ týchto stratégií z teórie globálnej kultúry resp. globálnej spotrebnej kultúry, positioningu globálnej spotrebnej kultúry a analýza komunikácie globálnych značiek. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0239436 $1 011 $a 1339-5246 $1 200 1 $a Global media journal $b elektronický zdroj $v Roč. 5, č. 2 (2017), s. 52-56 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy $d 2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0027096 $a komunikácia masmediálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006614 $a trh medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*0002241 $a zvyklosti kultúrne 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 700 -1
$3 eu_un_auth*p0022262 $a Světlík $b Jaroslav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180306 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1