Počet záznamov: 1  

Dáta namiesto intuície

  1. SYS0240914
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20180306131650.8
    100
      
    $a 20180306a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Dáta namiesto intuície $f Henrieta Halasová
    330
      
    $a Každý obchodník by rád poznal účinnosť svojich marketingových kampaní, ktorá často nie je merateľná. Nová služba umožňuje plánovanie kampaní na základe nákupného správania zákazníkov. Služba Connect Media prinesie win-win-win sitáciu. Spokojné budú všetky tri strany: maloobchodník, obchodná značka a zákazník. Služba oslovuje zákazníkov priamo v ich domácnostiach, on-the-go (textové správy) a v mieste predaja. Popis plánovania a realizácie kampane pre Tesco a Nestlé.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0240829 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 23, č. 1 (2018), s. 26-27 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0064032 $a Halasová $b Henrieta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180306 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.