Počet záznamov: 1
Behaviorálna ekonómia a možnosti jej aplikácie v marketingu
SYS 0241278 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073928.0 100 $a 20180320d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Behaviorálna ekonómia a možnosti jej aplikácie v marketingu $d Behavioral Economics and Its Application in Marketing $f Martin Horváth 330 $a Vymedzenie behaviorálnej ekonómie a zadefinovanie niekoľkých možností jej aplikácie v marketingu. Vymedzenie a zadefinovanie systematických odchýliek od racionality ako aj poukázanie na možnosti aplikácie týchto odchýlok do marketingu. Vymedzenie možnosti pochopenia rozdielu medzi racionálnym a iracionálnym rozhodovaním spotrebiteľa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0241214 $1 010 $a 978-80-225-4463-4 $1 200 1 $a MERKÚR 2017 $b elektronický zdroj $e <the> Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017 $f compiled by: Peter Drábik, Paulína Krnáčová $g referees: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 86-94 $1 210 $a Bratislava $c Publisher EKONÓM $d 2017 $1 215 $a CD-ROM [235 s., 16,9 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2017 $b International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e Virt, Slovak Republic $f 29.11.-1.12.2017 610 1-
$9 eu_un_auth*0048951 $a ekonómia behaviorálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001245 $a behaviorizmus 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005033 $a procesy rozhodovacie 610 1-
$9 eu_un_auth*0010592 $a racionalita 700 -1
$3 eu_un_auth*0045456 $a Horváth $b Martin $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180320 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1