Počet záznamov: 1
Vplyv CRM na interaktivitu so zákazníkom
SYS 0241294 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073928.7 100 $a 20180320d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv CRM na interaktivitu so zákazníkom $d Fostering Interactivity in Marketing via CRM $f Linda Vašková 330 $a Súčasné trendy interaktívneho vzťahového marketingu CRM ako SaaS systému (Software as a Service). Zhodnotenie dôležitosti CRM v konkurenčnom prostredí z pohľadu marketingovej stratégie a softvéru. Zhodnotenie CRM systému spoločnosti Salesforce, ktorá má dominantné postavenie na trhu CRM softvérov pomocou SWOT analýzy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0241214 $1 010 $a 978-80-225-4463-4 $1 200 1 $a MERKÚR 2017 $b elektronický zdroj $e <the> Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017 $f compiled by: Peter Drábik, Paulína Krnáčová $g referees: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 218-224 $1 210 $a Bratislava $c Publisher EKONÓM $d 2017 $1 215 $a CD-ROM [235 s., 16,9 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2017 $b International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e Virt, Slovak Republic $f 29.11.-1.12.2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0009347 $a manažment komunikačný 700 -1
$3 eu_un_auth*0028019 $a Vašková $b Linda $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180320 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1