Počet záznamov: 1  

Model penetrácie a difúzie produktovej inovácie na vybranom trhu EÚ

  1. SYS0241415
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240416115222.7
    100
      
    $a 20180322d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Model penetrácie a difúzie produktovej inovácie na vybranom trhu EÚ $d Penetration and Diffusion Model of Product Innovation on Selected Market of the European Union Country $f Jakub Kintler
    301
      
    $a VEGA 1/0857/16
    330
      
    $a Penetrácia a difúzia trhu produktovou inováciou. Difúzia definovaná ako proces, ktorým je inovácia komunikovaná (ponúkaná, predávaná) prostredníctvom rôznych kanálov v určitom čase medzi potenciálnymi spotrebiteľmi. Difúzne modely používané ako predpoveď osvojenia si nového produktu spotrebiteľmi. Krivka difúzie trhu produktovou inováciou. Bassov model difúzie trhu. Aplikácia Bassovho modelu difúzie trhu inováciou z oblasti audio-elektroniky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0241329 $1 010 $a 978-80-225-4473-3 $1 200 1 $a Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov prostredníctvom zavádzania inovácií v globálnom hospodárskom prostredí I. $b elektronický zdroj $e [zborník vedeckých statí] $f Helena Majdúchová a kolektív $g redakčné a zostavovateľské práce: Daniela Rybárová, Slávka Šagátová $g recenzenti: Miroslava Szarková, Miroslav Tóth $v S. 40-49 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2017 $1 215 $a CD-ROM [80 s., 4,84 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066941 $a Rybárová $b Daniela $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012141 $a Šagátová $b Slavka $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048914 $a Tóth $b Miroslav $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002490 $a inovácia výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001984 $a elektronika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004662 $a pravdepodobnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013046 $a Kintler $b Jakub $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $f 1979- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180322 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.