Počet záznamov: 1
Facebook jako komunikační nástroj k budování loajality zákazníka
SYS 0241843 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20180409131410.5 100 $a 20180409a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Facebook jako komunikační nástroj k budování loajality zákazníka $f Jitka Novotová 330 $a Neustály rast vplyvu sociálnych sietí v spoločnosti. Facebook ako najväčšia sociálna sieť sveta. 59 percent českej internetovej populácie na Facebooku (4,8 mil. užívateľov). Firemné stránky na Facebooku. Budovanie lojálnosti fanúšikov k firemným stránkam a propagovaným značkám. Príležitosti a riziká marketingovej komunikácie na Facebooku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0241737 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 28, č. 1 (2018), s. 16-18 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*0066512 $a Novotová $b Jitka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180409 $g AACR2
Počet záznamov: 1