Počet záznamov: 1  

Kde urobila Pepsi chybu v komunikácii?

  1. SYS0241851
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20180410085945.4
    100
      
    $a 20180410a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Kde urobila Pepsi chybu v komunikácii? $f Pavol Minár
    330
      
    $a O význame značiek. Chyby a zlyhania značiek. Analýza dva a pol minutového spotu Pepsi, ktorý je súčasťou novej kampane značky "Live for Now", čo je oslava aktuálnych "týchto-chvíľových" životných momentov. Prieskumy ukázali, že spot je veľkou chybou. Pepsi zneužila archetypálne gesto a vytvorila mocenskú asymetriu. V súčasnom svete značky už nie sú len ekonomickými hráčmi ale sa stali kultúrnymi inštitúciami.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0241737 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 28, č. 1 (2018), s. 22-24 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005838 $a spoločnosti nadnárodné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0001134 $a Minár $b Pavol $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180410 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.