Počet záznamov: 1  

Humanistic Approach in Teaching Foreign Language (from the Teacher Perspective)

  1. SYS0242074
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240416111518.5
    017
    70
    $a 10.19044/esj.2017.v13n35p194 $2 DOI
    100
      
    $a 20180416d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a PT
    200
    1-
    $a Humanistic Approach in Teaching Foreign Language (from the Teacher Perspective) $f Quatip Arifi
    330
      
    $a Problematika vyučovania cudzích jazykov a tvrdenie, že humanistický prístup vo výučbe prináša efektívnejšie výsledky pri získavaní kompetencie v cudzom jazyku. Prezentácia výsledkov kvalitatívneho účastníckeho výskumu a určenie rozsahu, v akom si učitelia uvedomujú dôležitosť humánneho prístupu a do akej miery ovplyvňuje tento prístup kvalitu interakcie medzi učiteľom a študentom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0241458 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 13, no. 35 (2017), pp. 194-205 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2017
    541
    1-
    $a Humanistický prístup pri vyučovaní cudzích jazykov (z perspektívy učiteľa)
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003330 $a metódy vied spoločenských
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001941 $a efektívnosť vzdelávania
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006924 $a väzba spätná
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070335 $a Arifi $b Quatip $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180416 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.