Počet záznamov: 1
Humanistic Approach in Teaching Foreign Language (from the Teacher Perspective)
SYS 0242074 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240416111518.5 017 70
$a 10.19044/esj.2017.v13n35p194 $2 DOI 100 $a 20180416d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a PT 200 1-
$a Humanistic Approach in Teaching Foreign Language (from the Teacher Perspective) $f Quatip Arifi 330 $a Problematika vyučovania cudzích jazykov a tvrdenie, že humanistický prístup vo výučbe prináša efektívnejšie výsledky pri získavaní kompetencie v cudzom jazyku. Prezentácia výsledkov kvalitatívneho účastníckeho výskumu a určenie rozsahu, v akom si učitelia uvedomujú dôležitosť humánneho prístupu a do akej miery ovplyvňuje tento prístup kvalitu interakcie medzi učiteľom a študentom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0241458 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 13, no. 35 (2017), pp. 194-205 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2017 541 1-
$a Humanistický prístup pri vyučovaní cudzích jazykov (z perspektívy učiteľa) 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003330 $a metódy vied spoločenských 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001941 $a efektívnosť vzdelávania 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006924 $a väzba spätná 700 -1
$3 eu_un_auth*0070335 $a Arifi $b Quatip $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180416 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1