Počet záznamov: 1
Conceptualizing Employer-Based Brand Equity and Employer Brand Pyramid
SYS 0242091 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240416111614.5 017 70
$a 10.19044/esj.2017.v13n34p211 $2 DOI 100 $a 20180417d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a PT 200 1-
$a Conceptualizing Employer-Based Brand Equity and Employer Brand Pyramid $f Neerja Kashive, Vandana Tandon Khanna 330 $a Zameranie sa na budovanie hodnoty značky podniku odkrývaním predošlého výskumu hodnoty značiek. Na základe Kellerovej značkovej pyramídy pokus o vytvorenie pyramídy s podobnými znakmi. Skúmanie, či kritériá spotrebiteľského hodnotenia značiek môžu byť využité vo vytváraní danej pyramídy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0241457 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 13, no. 34 (2017), pp. 211-229 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2017 541 1-
$a Konceptualizácia hodnoty značky podľa podniku a obchodnícka značková pyramída 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003407 $a modely ekonomické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003767 $a obchodníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 700 -1
$3 eu_un_auth*0070341 $a Kashive $b Neerja $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0070342 $a Khanna $b Vandana Tandon $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180417 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1