Počet záznamov: 1  

Conceptualizing Employer-Based Brand Equity and Employer Brand Pyramid

  1. SYS0242091
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240416111614.5
    017
    70
    $a 10.19044/esj.2017.v13n34p211 $2 DOI
    100
      
    $a 20180417d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a PT
    200
    1-
    $a Conceptualizing Employer-Based Brand Equity and Employer Brand Pyramid $f Neerja Kashive, Vandana Tandon Khanna
    330
      
    $a Zameranie sa na budovanie hodnoty značky podniku odkrývaním predošlého výskumu hodnoty značiek. Na základe Kellerovej značkovej pyramídy pokus o vytvorenie pyramídy s podobnými znakmi. Skúmanie, či kritériá spotrebiteľského hodnotenia značiek môžu byť využité vo vytváraní danej pyramídy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0241457 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 13, no. 34 (2017), pp. 211-229 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2017
    541
    1-
    $a Konceptualizácia hodnoty značky podľa podniku a obchodnícka značková pyramída
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003407 $a modely ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003767 $a obchodníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070341 $a Kashive $b Neerja $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0070342 $a Khanna $b Vandana Tandon $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180417 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.