Počet záznamov: 1  

Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku

  1. SYS0242400
    LBL
      
    00000nlm--22^^^^----450-
    005
      
    20240104131657.0
    010
      
    $a 978-80-557-1346-5
    100
      
    $a 20180426$2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    135
      
    $a do
    200
    1-
    $a Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16 $d The Influence of Innovative Marketing Concepts on the Behavior of Chosen Market Subjects in Slovakia : Proceedings of Scientific Papers from Project VEGA 1/0802/16 $f editor: Zdenka Musová
    205
      
    $a 1. vydanie
    210
      
    $a Banská Bystrica $c BELIANUM $d 2017
    215
      
    $a CD-ROM 218 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066906 $a Musová $b Zdenka $4 340
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0002084 $a Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici $b Ekonomická fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180426 $g AACR2
    830
      
    $a Zborník na CD je po príspevkoch.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.