Počet záznamov: 1  

Holistický marketing v praxi cestovného ruchu

  1. SYS0242653
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20180507102842.7
    100
      
    $a 20180507a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Holistický marketing v praxi cestovného ruchu $d Holistic Marketing in Tourism Practice $f Marián Gúčik
    330
      
    $a Holistický marketing a jeho podstata. Štyri komponenty holistickej marketingovej koncepcie. Charakteristiky a ciele interného marketingu, vzťahového marketingu, integrovaného marketingu a výkonového marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0242536 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela $d Economic review of tourism $v Roč. 51, č. 1 (2018), s.58-61 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003217 $a marketing interný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004302 $a podnik ruchu cestovného
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029197 $a Gúčik $b Marián $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180507 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.