Počet záznamov: 1  

Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik

  1. SYS0242915
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20180516111306.5
    100
      
    $a 20180516a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik $f Monika Šujaková, Peter Sakál
    330
      
    $a Trvalo udržateľná marketingová komunikačná stratégia podniku sa zameriava na zvyšovanie udržateľnej konkurencieschopnosti tým, že vytvára pozitívny obraz podniku založený na súčasných trendoch marketingovej komunikácie. Návrh konceptu udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0242838 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita a spoločenská zodpovednosť $e Česko Slovenský odborný časopis $v Roč. 26, č. 1 (2018), s. 30-33 $1 210 $a Žilina $c Radovan Ďugel - DRaM $d 2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004300 $a podnik priemyselný
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070410 $a Šujaková $b Monika $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063785 $a Sakál $b Peter $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180516 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.