Počet záznamov: 1
Postavenie nástroja Mystery Shopping v teórii kontrolovania
SYS 0242946 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417072138.7 035 $a 57352 $2 CREPC2 100 $a 20180517d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Postavenie nástroja Mystery Shopping v teórii kontrolovania $d Place of the Instrument Mystery Shopping in Theory of Controlling $f Ivana Mišúnová Hudáková 301 $a VEGA 1/0135/17 330 $a Mystery Shopping ako nástroj na zistenie kvality zákazníckeho servisu. História Mystery Shoppingu. Definovanie pojmov Mystery Shopping a Mystery Shopper. Princípy a zásady kvalitného Mystery Shoppingu. Vlastnosti Mystery Shoppera. Mystery Shopping na Slovensku. Prínosy Mystery Shoppingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0242843 $1 010 $a 978-80-7556-027-8 $1 200 1 $a Trendy interného kontrolovania v podnikateľských subjektoch vo svetle nových výziev $b elektronický zdroj $e [recenzovaný zborník vedeckých statí] $f redakčné a zostaviteľské práce: Juraj Mišún $g vedeckí recenzenti: Ján Kráčmar, Jiří Dušek $v S. 64-75 CD-ROM $1 210 $a České Budějovice $c Vysoká škola evropských a regionálních studií $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 118 s. [9,44 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008406 $a Mišún $b Juraj $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066970 $a Kráčmar $b Ján $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0033517 $a Dušek $b Jiří $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*0070559 $a služby zákaznícke 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002863 $a kontrola 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*p0022756 $a Mišúnová Hudáková $b Ivana $p EUBFPMKPM $4 070 $9 100 $f 1976- $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180517 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1