Počet záznamov: 1
Controversial Themes in Advertisements: On Manipulating the Emotions of Audiences and Extending the Boundaries of the Social ‘Taboo’
SYS 0242997 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20210325112030.8 100 $a 20180521d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Controversial Themes in Advertisements: On Manipulating the Emotions of Audiences and Extending the Boundaries of the Social ‘Taboo’ $f Małgorzata Koszembar-Wiklik 330 $a V modernom svete dochádza k praktickej manipulácii prakticky každý deň. Manipulácia je dôležitým prvkom stratégie komunikácie a reklamy v podnikaní. Veľký výber konkurenčných produktov a reklamný hluk spôsobuje, že je pre výrobok čoraz ťažšie preniknúť do povedomia zákazníkov. Inzerenti preto siahajú ku kontroverzným témam, ktoré boli považované za sociálne tabu, za trápne, intímne, alebo neboli v mnohých kultúrach otvorené k diskusii. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0238153 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave $v Vol. 7, no. 1 (2016), p. 18-31 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2016 541 1-
$a Kontroverzné témy v reklamách: o manipulácii emócií publika a rozšírení hraníc sociálneho "tabu" 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0027096 $a komunikácia masmediálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0070558 $a vzťahy so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0006932 $a kultúra podnikania 700 -1
$3 eu_un_auth*0070635 $a Koszembar-Wiklik $b Małgorzata $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180521 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1