Počet záznamov: 1
The Beginnings of Market Research and Measurement of Market Advertising Effectiveness
SYS 0243000 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20210325112013.4 100 $a 20180521d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a <The> Beginnings of Market Research and Measurement of Market Advertising Effectiveness $f Dušan Pavlů 330 $a Skúmanie začiatkov objektivizácie analýz odrážajúcich podmienky efektívnej reklamy na prelome 19. a 20. storočia, t. j. vo fázach vývoja od prvých slovníkov definícií konceptu od r. 1868 až do roku 1927. Autor sa podrobne zaoberá štúdiom dvoch hlavných kníh - monografie od Zdenka Šindlera (Moderná reklama, vydanej v roku 1906) a od Vojtu Holmana (Reklama a život, zverejnenej v roku 1909). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0238153 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave $v Vol. 7, no. 1 (2016), p. 52-65 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2016 541 1-
$a Začiatky prieskumu trhu a meranie efektívnosti inzercie na trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002568 $a inzercia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004952 $a prieskum trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*0066595 $a meranie konkurencieschopnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002274 $a história 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*p0053274 $a Pavlů $b Dušan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180521 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1