Počet záznamov: 1  

The Beginnings of Market Research and Measurement of Market Advertising Effectiveness

  1. SYS0243000
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20210325112013.4
    100
      
    $a 20180521d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a <The> Beginnings of Market Research and Measurement of Market Advertising Effectiveness $f Dušan Pavlů
    330
      
    $a Skúmanie začiatkov objektivizácie analýz odrážajúcich podmienky efektívnej reklamy na prelome 19. a 20. storočia, t. j. vo fázach vývoja od prvých slovníkov definícií konceptu od r. 1868 až do roku 1927. Autor sa podrobne zaoberá štúdiom dvoch hlavných kníh - monografie od Zdenka Šindlera (Moderná reklama, vydanej v roku 1906) a od Vojtu Holmana (Reklama a život, zverejnenej v roku 1909).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0238153 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave $v Vol. 7, no. 1 (2016), p. 52-65 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2016
    541
    1-
    $a Začiatky prieskumu trhu a meranie efektívnosti inzercie na trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002568 $a inzercia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004952 $a prieskum trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0066595 $a meranie konkurencieschopnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002274 $a história
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0053274 $a Pavlů $b Dušan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180521 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.