Počet záznamov: 1
Vplyv etnocentrizmu na správanie mladého slovenského spotrebiteľa
SYS 0243068 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073938.5 035 $a 56925 $2 CREPC2 100 $a 20180522d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv etnocentrizmu na správanie mladého slovenského spotrebiteľa $d <The> Influence of the Impact of Ethnocentrism on Young Slovak Consumer's Behaviour $f Marián Čvirik 330 $a Etnocentrizmus a jeho aplikácia na spotrebiteľské správanie. Meranie miery etnocentrizmu, ktorá ovplyvňuje rozhodovanie mladých spotrebiteľov. Existujú názory, že globalizácia postupne eliminuje lokálne tradície a rozdiely v regiónoch, čo má za následok vytvorenie homogénnej svetovej kultúry. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0243058 $1 011 $a 1337-9313 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d Economy of tourism and entrepreneurship : scientific journal $v Roč. 10, č. 1 (2018), s. 6-13 $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003620 $a národ 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003621 $a národnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $q I $f 1992- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180522 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1