Počet záznamov: 1
Vyhodnotenie marketingových procesov pri aplikovaní technologickej inovácie na vybranom produkte
SYS 0243243 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20181219102206.2 035 $a d429b6cf-c929-4031-9bf6-2fa42fd9ce88 100 $a 20180527d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vyhodnotenie marketingových procesov pri aplikovaní technologickej inovácie na vybranom produkte $e diplomová práca $f Jozef Federič $g školiteľ: Peter Filo 210 $a Bratislava $d 2018 215 $a 72 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0063427 $a Federič $b Jozef $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0066934 $a Filo $b Peter $f 1958- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180527 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1