Počet záznamov: 1
Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
SYS 0243269 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20180817114454.2 035 $a e2634c0a-5f85-4ac2-8007-db6272081bb1 100 $a 20180527d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa $e diplomová práca $f Petra Olejárová $g školiteľ: Mária Hasprová 210 $a Bratislava $d 2018 215 $a 58 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0063229 $a Olejárová $b Petra $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $f 1970- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180527 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1