Počet záznamov: 1  

Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie

  1. SYS0243300
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20180903085058.2
    035
      
    $a 1359409a-43cb-4f07-999e-6158242c7ed2
    100
      
    $a 20180527d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie $e diplomová práca $f Alžbeta Šimjaková $g školiteľ: Andrej Miklošík
    210
      
    $a Bratislava $d 2018
    215
      
    $a 79 s.
    310
      
    $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0063359 $a Šimjaková $b Alžbeta $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180527 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.