Počet záznamov: 1
Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie
SYS 0243300 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20180903085058.2 035 $a 1359409a-43cb-4f07-999e-6158242c7ed2 100 $a 20180527d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie $e diplomová práca $f Alžbeta Šimjaková $g školiteľ: Andrej Miklošík 210 $a Bratislava $d 2018 215 $a 79 s. 310 $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny. 700 -1
$3 eu_un_auth*0063359 $a Šimjaková $b Alžbeta $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180527 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1