Počet záznamov: 1  

Exploring How Emotional Intelligence Contributes to Virtual Teams: Interpretive Analysis of a Phenomenological Study

  1. SYS0243669
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20220803170657.6
    017
    70
    $a 10.19044/esj.2018.v14n5p19 $2 DOI
    100
      
    $a 20180529d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a MK
    200
    1-
    $a Exploring How Emotional Intelligence Contributes to Virtual Teams: Interpretive Analysis of a Phenomenological Study $f William L. Quisenberry
    330
      
    $a Potenciálne prínosy emocionálne inteligentných členov virtuálneho tímu. Zvyšovanie výkonnosti tímu vďaka členom s vyššími emocionálnymi kvocientami. Analýza fenomenologickej štúdie, v ktorej sa prostredníctvom elektronických dotazníkov a prieskumov uskutočnili rozhovory s 31 virtuálnymi členmi tímu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0241464 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 14, no. 5 (2018), pp. 19-39 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2018
    541
    1-
    $a Prieskum, ako emocionálna inteligencia prispieva k práci virtuálnych tímov: interpretačná analýza fenomenologickej štúdie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006560 $a tímy pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005246 $a realita virtuálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002952 $a inteligencia emocionálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043646 $a inteligencia sociálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007628 $a zvyšovanie produktivity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044853 $a výkony pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0067839 $a práca z domu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070783 $a Quisenberry $b William L. $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180529 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.