Počet záznamov: 1
Interpretation of Marketing Theory in Islamic Context
SYS 0243904 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220722104218.0 100 $a 20180607a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Interpretation of Marketing Theory in Islamic Context $f Veronika Ferenčáková, László Józsa 330 $a Vysvetlenie ekonomických názorov islamského náboženstva je v súčasnosti veľmi populárnou témou v medzinárodnom vedeckom živote, práve kvôli globálnej politickej situácii našej doby. Do tejto oblasti patrí aj skúmanie islamského marketingu, ktoré predstavuje nové prístupy k chápaniu marketingu. Islamský marketing sa zaoberá marketingovými javmi v súvislosti s islamskými princípmi a moslimskými spoločnosťami. Komparatívna analýza tradičného a islamského marketingového mixu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0243848 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 13, č. 1 (2018), s. 30-38 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2018 541 1-
$a Interpretácia marketingovej teórie v islamskom kontexte 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002583 $a islam 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001083 $a analýza komparatívna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*0002241 $a zvyklosti kultúrne 700 -1
$3 eu_un_auth*0062892 $a Ferenčáková $b Veronika $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0013215 $a Józsa $b L. $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180607 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1