Počet záznamov: 1  

Interpretation of Marketing Theory in Islamic Context

  1. SYS0243904
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220722104218.0
    100
      
    $a 20180607a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Interpretation of Marketing Theory in Islamic Context $f Veronika Ferenčáková, László Józsa
    330
      
    $a Vysvetlenie ekonomických názorov islamského náboženstva je v súčasnosti veľmi populárnou témou v medzinárodnom vedeckom živote, práve kvôli globálnej politickej situácii našej doby. Do tejto oblasti patrí aj skúmanie islamského marketingu, ktoré predstavuje nové prístupy k chápaniu marketingu. Islamský marketing sa zaoberá marketingovými javmi v súvislosti s islamskými princípmi a moslimskými spoločnosťami. Komparatívna analýza tradičného a islamského marketingového mixu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0243848 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 13, č. 1 (2018), s. 30-38 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2018
    541
    1-
    $a Interpretácia marketingovej teórie v islamskom kontexte
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002583 $a islam
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001083 $a analýza komparatívna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002241 $a zvyklosti kultúrne
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0062892 $a Ferenčáková $b Veronika $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0013215 $a Józsa $b L. $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180607 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.