Počet záznamov: 1  

Influence of Transformational Leadership on Novelty of Product Ideas: Validation of Theoretical Model

  1. SYS0243912
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20220803170648.8
    017
    70
    $a 10.19044/esj.2018.v14n7p156 $2 DOI
    100
      
    $a 20180607d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a MK
    200
    1-
    $a Influence of Transformational Leadership on Novelty of Product Ideas: Validation of Theoretical Model $f Jasminka Ahmetasevic, Merdzana Obralic
    330
      
    $a Koncepčný prístup založený na teórii, ktorý sa používa na lepšie pochopenie vzťahu medzi transformačným vedením a dvomi spôsobmi vytvárania vedomostí (internalizácia, externalizácia) pri vytváraní nových produktov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0243670 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $e Peer-reviewed Mega Journal $v Vol. 14, no. 7 (2018), pp. 156-167 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2018
    541
    1-
    $a Vplyv transformačného vedenia na nové myšlienky o produktoch: Validácia teoretického modelu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006934 $a vedenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006594 $a transformácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006595 $a transformácia podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005291 $a regresia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009860 $a vodcovstvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070839 $a Ahmetasevic $b Jasminka $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0070840 $a Obralic $b Merdzana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180607 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.