Počet záznamov: 1
Influence of Transformational Leadership on Novelty of Product Ideas: Validation of Theoretical Model
SYS 0243912 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20220803170648.8 017 70
$a 10.19044/esj.2018.v14n7p156 $2 DOI 100 $a 20180607d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a MK 200 1-
$a Influence of Transformational Leadership on Novelty of Product Ideas: Validation of Theoretical Model $f Jasminka Ahmetasevic, Merdzana Obralic 330 $a Koncepčný prístup založený na teórii, ktorý sa používa na lepšie pochopenie vzťahu medzi transformačným vedením a dvomi spôsobmi vytvárania vedomostí (internalizácia, externalizácia) pri vytváraní nových produktov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0243670 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $e Peer-reviewed Mega Journal $v Vol. 14, no. 7 (2018), pp. 156-167 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2018 541 1-
$a Vplyv transformačného vedenia na nové myšlienky o produktoch: Validácia teoretického modelu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006934 $a vedenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006594 $a transformácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006595 $a transformácia podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005291 $a regresia 610 1-
$9 eu_un_auth*0009860 $a vodcovstvo 700 -1
$3 eu_un_auth*0070839 $a Ahmetasevic $b Jasminka $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0070840 $a Obralic $b Merdzana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180607 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1