Počet záznamov: 1  

Ekonomické zhodnotenie využívania marketingových nástrojov pri riešení problémov podniku pri predaji špecifických výrobkov zo skla

  1. SYS0244113
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20181017140934.6
    035
      
    $a ea78d6bf-2f36-4712-bf08-5e0380cf27f3
    100
      
    $a 20180610d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ekonomické zhodnotenie využívania marketingových nástrojov pri riešení problémov podniku pri predaji špecifických výrobkov zo skla $e diplomová práca $f Marián Bochyn $g školiteľ: Pavol Andrejovský
    210
      
    $a Košice $d 2018
    215
      
    $a 71 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0062801 $a Bochyn $b Marián $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0073739 $a Andrejovský $b Pavol $f 1975- $p EUBPHFKEK $4 727 $T Katedra ekonómie PHF - zrušené
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000963 $a Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $b Katedra ekonómie - zrušené $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180610 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.