Počet záznamov: 1  

Effect of mere exposure on subjective preferences on art market

  1. SYS0244419
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20181127084941.3
    035
      
    $a 4deed26b-7700-477d-8a90-5c4f096cdcc4
    100
      
    $a 20180610d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Effect of mere exposure on subjective preferences on art market $e diplomová práca $f Marian Tarnavskyi $g školiteľ: Jana Péliová
    210
      
    $a Bratislava $d 2018
    215
      
    $a 81 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070937 $a Tarnavskyi $b Marian $f 1995- $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0056292 $a Péliová $b Jana $f 1976- $p EUBFNHKFI $4 727 $T Katedra financií FNH
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001199 $a Národohospodárska fakulta EU $b Katedra financií $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180610 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.