Počet záznamov: 1  

Foresight ako nástroj na kreáciu strategických zámerov inovovaného výrobku

  1. SYS0244876
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20181009131042.2
    035
      
    $a f4a6d699-deed-4f67-9861-ea114f214b03
    100
      
    $a 20180610d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Foresight ako nástroj na kreáciu strategických zámerov inovovaného výrobku $e diplomová práca $f Kamil Schulz $g školiteľ: Klaudia Porubanova
    210
      
    $a Bratislava $d 2018
    215
      
    $a 62 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0063147 $a Schulz $b Kamil $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0068816 $a Porubanová $b Klaudia $f 1986- $p EUBFPMKML $4 727 $T Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000962 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra manažmentu výroby a logistiky - zrušená $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180610 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.