Počet záznamov: 1  

Analýza vplyvu online marketingu na zvýšenie predajnosti v e-commerce

  1. SYS0245282
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20181015110620.1
    035
      
    $a 19d3e488-7be0-4cd0-93bb-40c5b76a42bc
    100
      
    $a 20180610d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza vplyvu online marketingu na zvýšenie predajnosti v e-commerce $e bakalárska práca $f Lukáš Moravčík $g školiteľ: Magdaléna Cárachová
    210
      
    $a Bratislava $d 2018
    215
      
    $a 44 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0071461 $a Moravčík $b Lukáš $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029345 $a Cárachová $b Magdaléna $p EUBFHIKAI $4 727 $T Katedra aplikovanej informatiky FHI
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000884 $a Fakulta hospodárskej informatiky EU $b Katedra aplikovanej informatiky $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180610 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.