Počet záznamov: 1  

Akadémia hoteliera

  1. SYS0245507
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20180614143706.3
    100
      
    $a 20180614a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Akadémia hoteliera $e Keď je majiteľ prekážkou $f Iveta Pupišová
    330
      
    $a Tak, ako komunikuje majiteľ s manažérom či riaditeľom, tak sa rozpráva jeho zamestnanec s hosťom. Kopíruje jeho správanie. Napäté vzťahy medzi majiteľom a jeho personálom, či nepríjemný majiteľ, nie sú nikdy tajomstvom ani vnútornou záležitosťou hotela, ale sa premietajú do vzťahov s kientelou a ničia atmosféru celého podniku. Príklady z praxe.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0245488 $1 011 $a 1337-0545 $1 200 1 $a Hotelier $e direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií $v Roč. 12, č. leto (2018), s. 34-35 $1 210 $a Žilina $c Direct press $d 2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002368 $a hotelierstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002369 $a hotely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005436 $a riaditelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057280 $a vlastníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002243 $a vedenie ľudí
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006936 $a vedenie podniku
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0062050 $a Pupišová $b Iveta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180614 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.