Počet záznamov: 1
How New Technologies in Manufacturing Affect Rivalry, Industry Structure and Marketing Strategy
SYS 0245582 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502083655.0 014 $a 000455322400028 $2 WOS 035 $a 62711 $2 CREPC2 100 $a 20180619d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a How New Technologies in Manufacturing Affect Rivalry, Industry Structure and Marketing Strategy 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Inteligentné prepojené zariadenia a implementácia do systémov menia hlavné funkcie spoločnosti, ako sú vývoj produktov, IT, výroba, logistika, marketing, predaj a popredajný servis. To všetko má vplyv na klasickú organizačnú štruktúru, výrobcov a rýchle zmeny v obchodných vzťahoch. Článok predstavuje výsledky databázovej analýzy v automobilovom priemysle s vplyvom na pretváranie rolí v procese tvorby hodnoty. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0245458 $1 010 $a 978-80-245-2265-4 $1 011 $a 2453-6113 $1 200 1 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b elektronický zdroj $e Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic $g Edited by: Iveta Černá $g Reviewers: Ilya Bolotov ... [et al.] $v P. 298-307 CD-ROM $1 210 $a Praha $c Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 531 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0039336 $a Černá $b Iveta $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0034530 $a Bolotov $b Ilya $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0009637 $a Grmelová $b Nicole $4 675 $1 710 12 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b International Joint Conference $d 18. $e Bratislava, Slovakia; Prague, Czech Republic $f 25.5.2018 541 1-
$a Ako nové technológie v oblasti výroby ovplyvňujú súperenie, štruktúru priemyslu a marketingovú stratégiu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004891 $a priemysel automobilový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*0038306 $a business intelligence 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006337 $a štruktúra organizačná 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007278 $a vzťahy obchodné 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1956- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180619 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1