Počet záznamov: 1  

Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku

  1. SYS0245758
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20181023140524.5
    035
      
    $a f7bac40b-a2d8-4671-bbdb-0fe36c8458ce
    100
      
    $a 20180624d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku $e bakalárska práca $f Kristína Straková $g školiteľ: Martin Mucha
    210
      
    $a Košice $d 2018
    215
      
    $a 57 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0069667 $a Straková $b Kristína $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0055402 $a Mucha $b Martin $p EUBPHFKOP $4 727 $T Katedra obchodného podnikania PHF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0054019 $a Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $b Katedra obchodného podnikania $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180624 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.