Počet záznamov: 1
Keď privátne značky, tak prémiové
SYS 0246159 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200305093119.0 100 $a 20180702a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Keď privátne značky, tak prémiové $f Tatiana Kapitánová 330 $a V súčasnosti sa imidž privátnych značiek posunul k nálepke výhodnej kvality za rozumnú cenu. Nárast záujmu o privátne značky je zaznamenaný najmä pri čerstvom tovare, pečive, mliečnych a mäsových výrobkoch. Reťazce ako Lidl alebo Kaufland neustále pracujú na tom, aby prinášali zákazníkom nové produkty s pridanou hodnotou, ako sú nové chute, inovatívne obaly za výhodné ceny a lokálnosť. Napriek tomu sa dá vo všeobecnosti povedať, že cena je pri nákupe privátnej značky kľúčová. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0246010 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a TaPmag $e tovar a predaj $v Č. 41 (5-6/18) (2018), s. 32-33 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*0065503 $a značky privátne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005364 $a reťazce obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*0071625 $a Kapitánová $b Tatiana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180702 $g AACR2
Počet záznamov: 1