Počet záznamov: 1  

Keď privátne značky, tak prémiové

  1. SYS0246159
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200305093119.0
    100
      
    $a 20180702a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Keď privátne značky, tak prémiové $f Tatiana Kapitánová
    330
      
    $a V súčasnosti sa imidž privátnych značiek posunul k nálepke výhodnej kvality za rozumnú cenu. Nárast záujmu o privátne značky je zaznamenaný najmä pri čerstvom tovare, pečive, mliečnych a mäsových výrobkoch. Reťazce ako Lidl alebo Kaufland neustále pracujú na tom, aby prinášali zákazníkom nové produkty s pridanou hodnotou, ako sú nové chute, inovatívne obaly za výhodné ceny a lokálnosť. Napriek tomu sa dá vo všeobecnosti povedať, že cena je pri nákupe privátnej značky kľúčová.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0246010 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a TaPmag $e tovar a predaj $v Č. 41 (5-6/18) (2018), s. 32-33 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065503 $a značky privátne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005364 $a reťazce obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0071625 $a Kapitánová $b Tatiana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180702 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.