Počet záznamov: 1
V tradičnom obchode sú pravidlá na vystavenie tovaru iné
SYS 0246162 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200305093034.0 100 $a 20180702a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a V tradičnom obchode sú pravidlá na vystavenie tovaru iné $f Kristína Raševová 330 $a Prístup k merchandisingu sa značne líši v rámci jednotlivých obchodných reťazcov. Základným pravidlom platným pre všetky prevádzky by mal byť prístup vychádzajúci z pohľadu zákazníkov a ich potrieb. Má sa vytvoriť také prostredie, ktoré bude motivovať k návšteve. Slovenskí maloobchodníci vnímajú význam daného odboru, nepodceňujú úžitok a venujú mu dostatočnú pozornosť. Trendy merchandisingu: interaktívna komunikácia pri vstupe do predajne a senior merchandising. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0246010 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a TaPmag $e tovar a predaj $v Č. 41 (5-6/18) (2018), s. 54-55 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005364 $a reťazce obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003280 $a merchandising 610 1-
$9 eu_un_auth*0058032 $a umiestňovanie produktov 700 -1
$3 eu_un_auth*0050624 $a Raševová $b Kristína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180702 $g AACR2
Počet záznamov: 1