Počet záznamov: 1  

Marketingové nástroje v procese prepájania akademickej sféry a hospodárskej praxe

  1. SYS0246249
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20230227105101.2
    100
      
    $a 20180708d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingové nástroje v procese prepájania akademickej sféry a hospodárskej praxe $e dizertačná práca $f Henrich Drábik $g školiteľ: Štefan Žák
    210
      
    $a Bratislava $d 2018
    215
      
    $a 185 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001551 $a činnosť hospodárska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005864 $a spolupráca vedecká
    675
      
    $a 339.138 $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0060794 $a Drábik $b Henrich $p EUBOBFKMA $q I $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $f 1971- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180708 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.