Počet záznamov: 1
The Customer’s Brand Experience in the Light of Selected Performance Indicators in the Social Media Environment
SYS 0246294 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075141.9 100 $a 20180710d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a <The> Customer’s Brand Experience in the Light of Selected Performance Indicators in the Social Media Environment $f Beáta Gavurová, Radovan Bačík, Richard Fedorko, Ľudovít Nastišin 330 $a Preskúmanie vzťahu medzi skúsenosťami zákazníka so značkou a lojalitou k značke, jej imidžu a ochotu odporúčať značku ostatným. Príspevok skúma vzorku 476 respondentov metódou CAWI (počítačom podporovaný web). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0246260 $1 011 $a 1804-1728 $1 200 1 $a Journal of Competitiveness $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Field of Management and Economics $v No. 2 (2018), pp. 72-84 $1 210 $a Zlín $c Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně $d 2018 541 1-
$a Skúsenosť zákazníka so značkou vo svetle vybraných ukazovateľov výkonu v prostredí sociálnych médií 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 700 -1
$3 eu_un_auth*p0025497 $a Gavurová $b Beáta $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0038085 $a Bačík $b Radovan $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0048789 $a Fedorko $b Richard $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0057847 $a Nastišin $b Ľudovít $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180710 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1