Počet záznamov: 1  

Quality of Products and Its Use in Marketing in Era of Information Society

  1. SYS0246376
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083657.2
    035
      
    $a 65811 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20180713d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a PL
    200
    1-
    $a Quality of Products and Its Use in Marketing in Era of Information Society $f Rastislav Strhan
    301
      
    $a VEGA 1/0670/16
    330
      
    $a Rôzne významy pojmu kvalita. Vnímanie kvality a informačná asymetria. Formy informačnej asymetrie. Signalizovanie (signalling) ako možnosť prekonania informačnej asymetrie; reputácia, záruky a garancie. Klasifikácia signalizačných nástrojov, posudzovanie zhody, dôveryhodnosť. Signalizovanie informačnej asymetrie a využitie signalizačných nástrojov v marketingovej komunikácii.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0246295 $1 010 $a 978-83-63978-75-4 $1 200 1 $a Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations $e Monograph $f Edited by Szymon Dziuba, Anna Cierniak-Emerych, Andrzej Bodak, Agata Pietroń-Pyszczek $g Reviewers: Marek Roszak ... [et al.] $v Pp. 7-40 [1,87 AH] $1 210 $a Częstochowa $c Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji $d 2018 $1 215 $a 179 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0052441 $a Dziuba $b Szymon $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072028 $a Cierniak-Emerych $b Anna $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072029 $a Bodak $b Andrzej $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072030 $a Pietroń-Pyszczek $b Agata $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072031 $a Roszak $b Marek $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072032 $a Ulewicz $b Robert $4 675
    541
    1-
    $a Kvalita produktov a jej marketingové využitie v ére informačnej spoločnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004559 $a posudzovanie zhody výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001440 $a certifikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070828 $a reputácia podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005849 $a spoločnosť informačná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002461 $a informácie asymetrické
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048810 $a Strhan $b Rastislav $p EUBOBFKTK $4 070 $9 100 $r 1,87 $f 1968- $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180713 $g AACR2
    830
      
    $a Zmena kategórie z ABC na AEC na základe rozhodnutia MŠ dňa 10.6.2020.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.