Počet záznamov: 1  

The Impact of Marketing Innovation on the Competitiveness of Enterprises in the Context of Industry 4.0

  1. SYS0246744
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075142.4
    100
      
    $a 20180801d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a <The> Impact of Marketing Innovation on the Competitiveness of Enterprises in the Context of Industry 4.0 $f Otakar Ungerman
    330
      
    $a Výskum oblastí marketingu v kontexte priemyslu 4.0 a jeho vplyvov. Obsahom prezentovaného výskumu je digitalizácia v priemysle 4.0 a implikácie s ňou spojené. Na základe toho bol uskutočnený pilotný výskum v 50-tich podnikoch. Zoznam 15 základných marketingových nástrojov zostavený pomocou obsahovej analýzy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0246260 $1 011 $a 1804-1728 $1 200 1 $a Journal of Competitiveness $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Field of Management and Economics $v No. 2 (2018), pp. 132-148 $1 210 $a Zlín $c Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně $d 2018
    541
    1-
    $a Vplyv marketingovej inovácie na konkurencieschopnosť podnikov v kontexte priemyslu 4.0
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004890 $a priemysel
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0072132 $a Ungerman $b Otakar $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180801 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.