Počet záznamov: 1
The Impact of Marketing Innovation on the Competitiveness of Enterprises in the Context of Industry 4.0
SYS 0246744 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075142.4 100 $a 20180801d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a <The> Impact of Marketing Innovation on the Competitiveness of Enterprises in the Context of Industry 4.0 $f Otakar Ungerman 330 $a Výskum oblastí marketingu v kontexte priemyslu 4.0 a jeho vplyvov. Obsahom prezentovaného výskumu je digitalizácia v priemysle 4.0 a implikácie s ňou spojené. Na základe toho bol uskutočnený pilotný výskum v 50-tich podnikoch. Zoznam 15 základných marketingových nástrojov zostavený pomocou obsahovej analýzy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0246260 $1 011 $a 1804-1728 $1 200 1 $a Journal of Competitiveness $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Field of Management and Economics $v No. 2 (2018), pp. 132-148 $1 210 $a Zlín $c Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně $d 2018 541 1-
$a Vplyv marketingovej inovácie na konkurencieschopnosť podnikov v kontexte priemyslu 4.0 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004890 $a priemysel 610 1-
$9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*0072132 $a Ungerman $b Otakar $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180801 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1