Počet záznamov: 1
Impact of GDPR on Banks in Slovakia – Marketing Approach
SYS 0246809 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220722104216.9 100 $a 20180803a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Impact of GDPR on Banks in Slovakia – Marketing Approach $h I. $f Lucia Kočišová, Tomáš Pikulík, Martin Šeliga, Peter Štarchoň 330 $a Rozbor Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady Európy (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a o zrušení Smernice 95/46/EC (GDPR). Význam vo finančnom sektore spolu s dopadom na komplexné riadenie marketingových aktivít v rámci špecifických finančných inštitúcií. Stručná história ochrany údajov a vývoj koncepcie GDPR. Hlavné princípy a inovácie, ktoré majú kľúčový význam pre budúci pozitívny vývoj v danej oblasti s dôrazom na vzťahy medzi bankami a priamym marketingom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0246729 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 13, č. 2 (2018), s. 45-53 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2018 541 1-
$a Dopad GDPR na banky na Slovensku – marketingový prístup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy 610 1-
$9 eu_un_auth*0005027 $a harmonizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003908 $a ochrana údajov osobných 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001202 $a banky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005778 $a smernice 700 -1
$3 eu_un_auth*0072140 $a Kočišová $b Lucia $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0072141 $a Pikulík $b Tomáš $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0052595 $a Šeliga $b Martin $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0002184 $a Štarchoň $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180803 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1