Počet záznamov: 1
Mass Media Communication & Companies’ Market Position: The Case of Czech Mortgage Market
SYS 0246992 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220725082518.9 100 $a 20180816a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Mass Media Communication & Companies’ Market Position: The Case of Czech Mortgage Market $f Daria Gunina, Michal Novák, Lenka Komárková 330 $a Analýza masovokomunikačnej komunikácie hypotekárnych veriteľov na českom trhu. Koncepcia konkurenčných stratégií Kotlera. Vzťah medzi postavením hypotekárnych veriteľov na trhu a ich masovými médiami. Hromadná komunikácia veriteľov podľa ich finančnej výkonnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0250868 $1 011 $a 0572-3043 $1 200 1 $a Acta oeconomica Pragensia $e vědecký časopis VŠE $v Roč. 26, č. 2 (2018), s. 41-55 $1 210 $a Praha $c Vysoká škola ekonomická $d 2018 541 1-
$a Masmediálna komuniácia a trh spoločností: prípad českého hypotekarného trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*0027096 $a komunikácia masmediálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006610 $a trh hypotekárny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005839 $a spoločnosti obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*0069252 $a Gunina $b Daria $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0072248 $a Novák $b Michal $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0017547 $a Komárková $b Lenka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180816 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1