Počet záznamov: 1  

Current Use of Personnel Marketing in Czech Companies

  1. SYS0247036
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20220719070901.6
    100
      
    $a 20180820d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Current Use of Personnel Marketing in Czech Companies $f Otakar Ungerman, Světlana Myslivcová
    330
      
    $a Personálny marketing vníma zamestnanca ako zákazníka a snaží sa o uspokojenie jeho potrieb a želaní. Analýza súčasného personálneho marketingu v Českej republike. Využitie primárneho výskumu na identifikáciu trinástich nástrojov personálneho marketingu a následné preukázanie efektívnosti a frekvencie používania týchto nástrojov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0246944 $1 011 $a 2464-6733 $1 200 1 $a AD ALTA $b elektronický zdroj $e journal of interdisciplinary research $v Vol. 8, no. 1 (2018), pp. 232-239 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2018
    541
    1-
    $a Súčasné využívanie osobného marketingu v českých spoločnostiach
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002212 $a marketing personálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007473 $a zdroje ľudské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002681 $a kapitál ľudský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001932 $a efektívnosť práce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001097 $a analýza regresná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0072132 $a Ungerman $b Otakar $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0064625 $a Myslivcová $b Světlana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180820 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.