Počet záznamov: 1  

Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby

  1. SYS0247418
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075144.5
    100
      
    $a 20180903d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby $f Monika Šujaková, Peter Sakál
    330
      
    $a Využitie udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie ideálneho priemyselného podniku pre zvýšenie jeho konkurencieschopnosti. Udržateľná marketingová komunikačná stratégia pri tvorbe imidžu priemyselných podnikov na Slovensku v kontexte so stratégiou udržateľného spoločensky zodpovedného podnikania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0247160 $1 011 $a 1338-435X $1 200 1 $a Výkonnosť podniku $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu $v Roč. 8, č. 1 (2018), s. 63-78 $1 210 $a Poprad $c Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade $d 2018
    541
    1-
    $a Sustainable Marketing Communication Strategy as a Tool to Support Competitiveness in the Industrial Area
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004300 $a podnik priemyselný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070410 $a Šujaková $b Monika $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063785 $a Sakál $b Peter $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180903 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.