Počet záznamov: 1  

Väčší vyhráva

  1. SYS0247591
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20180910110257.9
    100
      
    $a 20180910a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Väčší vyhráva
    330
      
    $a Súhré výsledky z výročnej správy Shopping Centre Index 2018. Dobrou správou pre maloobchodníkov je to, že zákazníci sú ochotní míňať z roka na rok viac peňazí. Správa poukazuje aj na nástup novej generácie zákazníkov, ktorou sú mileniáli. Predajcovia musia tejto skupine prispôsobovať predajné stratégie. Ďalšiou skupinou je generácia X a tá je zameraná na digitálny aspekt predaja a rodinnú atmosféru. Najvýznamnejšie zastúpenie, viac ako tretinu všetkých maloobchodných predajní tvorí sortiment oblečenia a bielizne. Dôvodom je konkurenčný boj. Porovnanie výsledkov Slovenska a ČR.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0247451 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 23, č. 4 (2018), s. 6-7 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005861 $a centrá nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005359 $a retailing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004951 $a prieskum štatistický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180910 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.