Počet záznamov: 1
Väčší vyhráva
SYS 0247591 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20180910110257.9 100 $a 20180910a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Väčší vyhráva 330 $a Súhré výsledky z výročnej správy Shopping Centre Index 2018. Dobrou správou pre maloobchodníkov je to, že zákazníci sú ochotní míňať z roka na rok viac peňazí. Správa poukazuje aj na nástup novej generácie zákazníkov, ktorou sú mileniáli. Predajcovia musia tejto skupine prispôsobovať predajné stratégie. Ďalšiou skupinou je generácia X a tá je zameraná na digitálny aspekt predaja a rodinnú atmosféru. Najvýznamnejšie zastúpenie, viac ako tretinu všetkých maloobchodných predajní tvorí sortiment oblečenia a bielizne. Dôvodom je konkurenčný boj. Porovnanie výsledkov Slovenska a ČR. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0247451 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 23, č. 4 (2018), s. 6-7 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*0005861 $a centrá nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005359 $a retailing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004951 $a prieskum štatistický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180910 $g AACR2
Počet záznamov: 1